Skøyteis i parken?
Postet av Setskog Idrettsforening den 31. des 2024

Vi prøver å få til en skøytebane, så får vi se om det blir bra. Følg med!
1 Kommentar
Kommentarer
-
Lars Kristian Henriksen
Har nå kjørt på 1500 liter, det blir is men med snøen nå så blir den veldig ruglete. Vi kjører på igjen i morra ettermiddag, så ser vi om vi får til noe da. Vi har også børste og høvel på ATV - så dette får vi til! Følg med!
01 januar 2025
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Setskog Idrettsforening
Vi er bønda i fra nord...
06.06.2026
VM-kamp på klubbhuset - kald drikke
05.06.2026
Seniorgruppa godt i gang!
03.06.2026
Matchdag i dag 28. mai!
28.05.2026
Allidretten over for vårsesongen
21.05.2026