A-lagskamper på stadion igjen!
Postet av Setskog Idrettsforening den 29. nov 2024

Laget "BSF3" er påmeldt i 9. divisjon, og vi håper at innen kort tid vil vi se laget i aksjon på vår egen stadion. Planen er at de - i motsetning til lag i høyere divisjoner - skal spille på naturgresset på stadion både på Rømskog og Setskog. Vi oppfordrer alle medlemmer, supportere og fotballentusiaster til å stille opp i stort antall for å støtte laget! Sammen kan vi gjøre stadion til et levende fotballmiljø! (Tab for å godta) Bli med oss for å heie frem guttene og skape en fantastisk stemning!
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Setskog Idrettsforening
Vi er bønda i fra nord...
06.06.2026
VM-kamp på klubbhuset - kald drikke
05.06.2026
Seniorgruppa godt i gang!
03.06.2026
Matchdag i dag 28. mai!
28.05.2026
Allidretten over for vårsesongen
21.05.2026