Innebandy på allidretten!
Postet av Setskog Idrettsforening den 17. nov 2024

Vi vet at allidretten er ukas høydepunkt for mange, så vi gleder oss til å ha innebandy nå på mandag 18. november. En og annen blå legg, men mest latter og glede i gymsalen - som vi skal ha i mange år fremover også :)
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Setskog Idrettsforening
Vi er bønda i fra nord...
06.06.2026
VM-kamp på klubbhuset - kald drikke
05.06.2026
Seniorgruppa godt i gang!
03.06.2026
Matchdag i dag 28. mai!
28.05.2026
Allidretten over for vårsesongen
21.05.2026