Mandag 14. oktober er det innebandy på allidretten!
Postet av Setskog Idrettsforening den 12. okt 2024
Vi gleder oss - husk at for de voksne er det åpent i klubbhuset, med kaffe og vaffel og litt sosialt :)
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Setskog Idrettsforening
Vi er bønda i fra nord...
06.06.2026
VM-kamp på klubbhuset - kald drikke
05.06.2026
Seniorgruppa godt i gang!
03.06.2026
Matchdag i dag 28. mai!
28.05.2026
Allidretten over for vårsesongen
21.05.2026