- naturlig aktivitet

Kontakt oss:

Setskog IF Mosebyveien 11, 1954 SETSKOG 465 00 591 setskogif@setskogif.no
Verv: Navn: Tlf. E-post: Leder Lars Kristian Henriksen 46 500 591 lars@vevromerike.no Nestleder Camilla Haugerudbråten 930 22 875 camilla@aktiv.no Sekretær Stine Marie Solem 905 18 640 stinesolem@gmail.com Kasserer Karin Furunes 930 29 439 furunes@outlook.com Styremedlem Elisabeth Haukeland Styremedlem Bjørn Inge Østby 924 04 468 bi_aamodt@hotmail.com Styremedlem Ida Malnes Melby Varamedlem Øystein Ørjasæter Varamedlem Marius Heggedal Valgkomiteen Kontrollkomite/Revisor Revisor Kari Mette Stamnes Revisor Marianne Engh Valgkomite Berit Fagermoen ( leder) Øistein Ørjasæther Mette Stamnes Dag Hareton (Vara )

Grupper

Drift (scooter/atv) Jostein Aaser 926 65 602. Jostein.aaser@tertitten.com Scooter Magne Malnes Steinar Nilsen Kristian Aaser Anfinn Gløtta Tomas Douat Nilsen Bane Øystein Ørjasæter Lars Henriksen Tobias Bevan Kai Arne Østby Hans Vegar Olsen Aleksander Sether Vidar Ottesen Isbane Bjørn Sondre Norheim Dag Harethon Skigruppa Leder Jan Erik Østby Medlem Marius Moseby Medlem Anja Kieselbach Medlem Jan Robert Kolstad Idrettsskolen Leder Lars Henriksen Medlem Anna Delingsby Trimkasser Trimkasser Lasse Heggedal. 928 30 380 Fotballgruppa Leder Henning Fagersand Medlem Sten Aage Aaserud Padlegruppa Leder Unni Frøjd-Nilsen 406 23 424 padlegruppa@setskogif.no Medlem Jan Veiby Medlem Steinar Olberg Steinbyturgruppe Leder Setskog IF Seniorgruppe Leif Bråten Mange Malnes Erland Killi Klubbhuset Leder Karin Furunes furunes@outlook.com Kafe Karin Furunes Historien Setskog Idrettsforening ble stiftet i 1919. Siden den gang har vi vært en aktiv idrettsforening! Vi har et godt samarbeid med både Bjørkelangen Sportsforening og Rømskog Idrettslag innenfor fotball. Vi har et a-lag i 4. divisjon, sammen med Rømskog, som har imponert stort siden de startet i 8 divisjon i 2007. SIF er tilbyr hver mandag allidrett for barn og unge på Skauen. Allidretten holder seg i gymsalen høst/vinter, ute på ski hvis føret tillater det og sykling og fotball ute om våren. Om vinteren kan vi tilby milevis med flotte skiløyper innover i de dype skoger, blant annet til skihytta Steinby!

Hovedstyret og verv

Setskog Festivalene