- naturlig aktivitet

Kontakt oss:

Setskog IF Mosebyveien 11, 1954 SETSKOG 465 00 591 setskogif@setskogif.no

Setskog fotballgruppe

Setskog IF fotballgruppe har et godt samarbeid med naboklubben Rømskog IL for alle våre fotballag. Vi har felles styremøter og felles retningslinjer for alle våre lag. Alle våre lag tituleres Rømskog/Setskog, selv om det i tabeller står kun et klubbnavn. Vi er en breddeklubb, der vi prøver å gi et tilbud til alle som har lyst til å spille fotball. «Flest mulig, lengst mulig» er et godt motto for oss. Vi har to fine arenaer, med ekte gress som blir vedlikeholdt av idrettslagene på en utmerket måte, nå er det også på plass et flott lysanlegg på Setskog, som gjør at vi kan benytte banen lenger utover høsten. Setskog fotballgruppe har hovedansvaret for aldersbestemte lag fra G7 tom juniorklasser, vi har også ansvaret for samarbeidet med AHFK damer senior. Rømskog fotballgruppe har hovedansvaret for herrer senior. Vi ønsker oss enda flere spillere, lagledere og ikke minst dommere. Er det noen som er interessert i et trenerkurs eller et dommerkurs, så er fotballkretsen villig til å komme til oss for å avholde kurs hvis det blir mange nok. Ta kontakt med oss i fotballgruppa så prøver vi å få dette til.

Styret fotballgruppa

Leder