- naturlig aktivitet

Kontakt oss:

Setskog IF Mosebyveien 11, 1954 SETSKOG 465 00 591 setskogif@setskogif.no

Padlegruppe

Padlegruppa har som målsetting; å øke padle interessen, skape padlemiljø på Setskog, i Aurskog Høland og omegn. Tilbudet gjelder alle padlegrener som kajakk, kano og SUP (padlebrett). Padlegruppa skal ha hovedvekt på tur/rekreasjonspadling Padlegruppa ble etablert i 2016 og er medlem i Norges Padleforbund. Padling passer for alle aldersgrupper, som liker å ferdes på vann og som ønsker å bli med i et miljø der fokus på sikkerhet og opplæring i bruk av utstyr står i fokus. Innsjøen Setten, er »smykket» på Setskog, som vi alle «eier» en del av. Med 7 mil strandlinje, mange viker og små øyer, svaberg og sandstrender, rent og klart vann, er Setten et yndet sted for padlere, sportsfiskere og campinggjester. Innsjøen har i tillegg til flere fiskeslag, også en bestand av edelkreps. Setten Festivalpark ligger ved krysset til RV 170 og RV 21 på Setskog. Her er det godt med parkeringsplasser, bare noen få meter i fra vannet. Utsetting av båter kan skje både i fra brygger og fra sandstrand.
Styret i padlegruppa 2022 Unni Frøjd-Nilsen Leder tlf. 406 23 424 padlegruppa@setskogif.no Jan Veiby Styremedlem, tlf.: 934 18 182 jan.veiby@hafslund.no Steinar Olberg, Styremedlem, tlf 488 84 269 steinar@forsikringsmegleren.com

Setskog Festivalene

Kajakkhotell

Setskog IF har kajakkhotell rett ved Settens bredd på Tangen. Her kan du lagre din kajakk hele eller halve året (sommer- /vintersesong). Kun få meter til flytebrygge for utsetting. Send mail til padlegruppa@setskogif.no ved interesse. Priser: Medlem i SIF: Pr sesong/halvår Kr 750,- Pr år Kr 1250,- Ikke medlemmer: Pr sesong/halvår Kr 1100,- Pr år Kr 1600,- Leiekontrakt / Innsjekking:
Vår flytebrygge Kajakkhotell
- naturlig aktivitet